Doručujete objednávky na Slovensko a aj do iných zahraničných krajín?

Aký je stav mojej objednávky?

Je tovar dostupný?

Jeden kus z objednávky nie je na sklade. Čo to znamená?

Kedy môžem očakávať dodanie zásielky?

Je možné zakúpený tovar vymeniť?

Je možné tovar vrátiť?

Ako postupovať pri reklamácii?

Je možné objednávku zrušiť?

V akom stave ich má reklamácia?

Potrebujem pomôcť s výberom.

Chcem si tovar pozrieť priamo na predajni. Je to možné?

Kedy dostanem body za svoj nákup?

Potrebujete pomoc?

Kontaktujte nás

CZ/CZK EN/EUR SK/EUR

Potrebujete pomoc?

777 27 67 67 shop@jatagan.eu
Prihlásenie zavrieť

Cookies

Používame súbory cookie na zabezpečenie správneho fungovania vášho obľúbeného e-shopu, na prispôsobenie obsahu stránok vašim potrebám, na štatistické a marketingové účely a personalizáciu reklám od Googlu a ďalších spoločností. Kliknutím na tlačidlo „Povoliť všetko“ nám udelíte súhlas s ich zberom a spracovaním a my vám poskytneme ten najlepší zážitok z nakupovania.